Jouw takenpakket:
-Jij bent de spil in het leveren van uitstekende service aan onze klanten. Samen met jouw team van 5 collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Of het nu gaat om een orderaanvraag, een probleem met de machine of gewoon advies, jij staat paraat om de klant te helpen.
-Je werkt nauw samen met onze collega's van transport, service en andere afdelingen
-Naast directe klantondersteuning ben je ook verantwoordelijk voor administratieve taken, zoals het bijhouden van digitale documentatie bij elke aanvraag en bestelling.
-Je zorgt ervoor dat elk dossier en elke klant correct in het systeem staat en je boekt bestellingen in om een vlotte afhandeling te garanderen
Bedrijfsprofiel:
Wereldspeler op de markt van onderdelen en accessoires voor heftrucks, industriële voertuigen, bouw- en landbouwmachines.
-Je hecht veel belang aan teamwork.
-Jij bent een echte communicator.
-Je bent leergierig en hebt een interesse in de machinewereld.
-Je bent flexibel en kunt werken in een alternerend uurrooster (7u30-16u00 / 9u30 tot 18u00).
-Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een basis Frans (mits onze grootste klant in Frankrijk is gevestigd).
Je komt terecht in een innovatief bedrijf. Aantrekkelijk salarispakket. We hechten enorm veel waarde aan jouw persoonlijke groei en ontwikkeling.
Aantrekkelijk salarispakket.
We hechten enorm veel waarde aan jouw persoonlijke groei en ontwikkeling.